maandag 20 juni 2011

zomersfeertje...





Deze foto's heb ik een paar weekjes geleden al gemaakt.
Maar door diverse drukke bezigheden kwam het er maar steeds niet van om de foto's te plaatsen.

De glazen potten heb ik wel vaker laten zien.
Het zijn eigenlijk lampenkappen van glas.
Ik heb ze gevuld met gebleekt drijfhout.
Gewoon een guirlande doorgeknipt en de losse stukken hout verdeeld in 2 potten.

De potten staan op de salontafel, boven op een soort van oude keukenplank.
Een heerlijk zomersfeertje op tafel...Laat de zomer maar komen!!!!

14 opmerkingen:

  1. Jaah laat maar komen ik ga volgende week op vakantie en kan wel een zonnetje gebruiken op ameland
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh echt super leuk zo!!
    hier krijg je echt zo`n strand gevoel van,heerlijk.
    hele fijne week,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier krijg je idd echt zo'n strand gevoel bij. Mooi van eenvoud...

    Ik wens je een fijne week ☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heerlijk strand gevoel, nu het weer nog wat zonniger en de zomer kan niet meer stuk.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Lekker zomer-stoer... Fijne avond. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drijfhout en glas de ultieme combinatie voor een zomers sfeertje. Heel mooi.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoor staat nog stoer ook
    mooi sfeertje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Ik vind dat vergrijsde hout prachtig!
    Even een vraagje, ik ben bezig met een blogpost over luiken, zou ik een van jou luikenfoto's op mijn blog mogen plaatsen? Uiteraard plaats ik je naam onder de foto :-)
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vegrijsde hout staat prachtig in je glazen vazen/kappen. Echt een zomer sfeer dit!

    liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doet me denken aan het strand; heerlijk zonnebaden of schelpen zoeken...

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die eenvoud, het vergrijsde hout met het glaswerk. Zomer, genieten!

    Hartelijke groet...Le Style

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, ik ben via via op je blog gekomen en wat ziet alles er leuk uit. Heb ook in je winkeltje gekeken en dat ziet er ook prachtig uit hoor!!!

    Ik heb mij aangemeld als volger op deze blog.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank, voor je enthousiaste hartelijke berichtje op mijn blog!

    Een nieuwe volgster;-)

    Hartelijke groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen