donderdag 24 februari 2011

brocante klosjes, haspels en meer......








Ze worden steeds schaarser....oude klosjes. Van die mooie stoere van hout.
Ik heb er zelf een hele verzameling van liggen. Een paar heb ik nu in de verkoop gedaan.
Mooi brocant kant er om heen gewikkeld en kijk eens hoe leuk!
Ook heb ik een paar oude haspeltjes in kant gewikkeld.
Geeft een erg mooi effect.
De haspeltjes zijn niet zo groot.
Ze staan bijvoorbeeld prachtig in een bak vol met verschillende kantjes en klosjes.

Op de foto's zie je brocante klosjes en haspels met kant, een mooie gesp in een parelmoerlook en een tweetal wanddecoraties uit de sixties.
Dit alles heb ik vandaag in mijn webshop geplaatst.

Het bakje met al het kant en de spulletjes er in, is privébezit.
De foto geeft je een ideetje wat je zoal met klosjes en zo kunt doen.
(Je vindt deze foto ook in mijn album GEARTSJE van picasa-pimpstart, in het album kerst-2010)

9 opmerkingen:

  1. weer een prachtige spulletjes heb je weer. Ga gelijk even een kijkje nemen in je webshop want heb nu al iets gezien wat ik graag wil hebben.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig al deze nostalgische spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klosjes, kantjes... prachtig allemaal. Ga snel even een kijkje nemen in de webwinkel.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT EEN MOOIE VERZAMELING HEB JIJ!

    FIJN WEEKEND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klosjes en kant zijn altijd leuk...mooie foto's hoor!
    Groetjes Yvonne en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie plaatjes heb je er van gemaakt !! Heerlijk he die klosjes, die vervelen nooit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh ik word altijd helemaal blij als ik naar jouw foto's kijk, ze stralen gewoon de passie uit die jij voor jouw spulletjes hebt!
    De klosjes zijn geweldig!

    Fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super al die klosjes. Staat er allemaal mooi bij zo.
    Fijn weekend, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen