donderdag 21 oktober 2010

opbergdoosjes in boekvorm...




Heerlijk vind ik dat, fotograferen voor mijn webshop.
Het neemt altijd wel veel tijd, maar ik doe het graag.
Momenteel ben ik met de KERST-fotografie bezig.
Meestal maak ik de produktfoto's bij mij thuis. Zo ook deze foto's.

Het gaat om de boekjes. Het zijn eigenlijk opbergdoosjes in de vorm van een boek.
De wijzerplaatjes en het kaartje met het brocante klemmetje, zijn ook te koop in mijn woonwinkel en webshop.
De overige spulletjes op de foto's, zijn privé bezit.
Het ligt in de planning om de rubriek: KERST, eind volgende week in mijn webshop te plaatsen.

10 opmerkingen:

  1. super leuke boekjes! Ik ben benieuwd hoor naar je kerstspulletjes! ik vind het alleen nog te vroeg om te kopen ik ben eigenlijk heel erg van de Sint zal ik maar zeggen en daarna helemaal kerst maf!! hihi
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die boekjes leuk...en ook erg handig voor kleine rommeltjes!

    Succes met het fotograferen, dat lijkt mij ook erg leuk om te doen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch altijd prachtige foto's en wat mooi die opberg boekjes.
    Fijn weekend alvast!

    Lieve groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Geartsje,dit zijn vast de boekjes waar je het over had.Ik vind ze keileuk.En de foto's zijn weer super sfeervol.
    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geartsje, fijn om weer wat van je te lezen. Die boekjes zijn super, ga zo even in je webshop kijken! Hele fijne avond, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geartsje,
    Leuke foto`s met de (opberg)boekjes!
    Je hebt een leuk blog en een leuke webwinkel.
    Ben zelf nog maar kort actief op blogland, ben je al volgen..
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he foto's maken van mooie spulletjes, ik mag het ook graag doen (van de spullen die wij verkopen, ben ik de fotografe :-))
    vind het echt ontspannend om lekker daarmee bezig te zijn
    ben benieuwd naar je kerstspulletjes !!
    die wijzerplaatjes, zijn die van karton ??
    vind ik erg leuk !!!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Geartsje,
    Wat een prachtige site, mooie inspirerende foto's. Leuke webwinkel! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ik blijf erbij wauw factor !!!! super foto's helemaal toppie !! groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen