woensdag 20 juli 2016

BROCANTE ERFFAIR HELLUM

Het is bloedje heet vandaag....
En dat vind ik niet erg.

Het is immers zomer en dan horen warme temperaturen er bij.

Ik zit heerlijk onder de parasol in de tuin op het terras. 
Daar is het goed uit te houden!

Ondertussen schrijf ik een post over de super mooie Brocante Erffair waar we afgelopen vrijdag en zaterdag (15 en 16 juli) met onze brocante spullen hebben mogen staan.

De locatie waar de fair werd gehouden was in de prachtige tuinen van Wim en Elly.

Zij runnen samen de mooie en gezellige brocante winkel: Sientjes Dochter in Hellum.


De tuinen rondom de winkel, met al het prachtige groen van de bomen, de bloeiende planten, struiken, paden en gazons maakten het plaatje compleet. 

Circa 30 brocanteurs, afkomstig uit heel Nederland,  waren op de fair vertegenwoordigd. 

De kramen, gevuld met de mooiste brocante, waren een lust voor het oog.

Ik laat jullie wat impressie foto's zien van onze kraam....
























Er was een mogelijkheid om te overnachten in de tuin van de buren van Wim en Elly.

Onze dochter had nog een klein tentje bij haar thuis op zolder liggen. 
Deze mochten we gebruiken.

Manlief en ik hadden in geen jaren meer in een tent geslapen.

 Dat was toch wel spannend.

En leuk dat het was....!!





Lieve Wim en Elly.

Ontzettend bedankt.
Wat was het gezellig bij jullie.
We hebben zo genoten van alle gastvrijheid.

Heel bijzonder!

Liefs, Geartsje