donderdag 12 januari 2017

IMPRESSIE FOTO'S

Mijn (web)winkel heb ik net voorzien van een kleine brocante aanvulling. 
De 1e in dit nieuwe jaar. 

Ook is het mijn 1e blogpost van dit jaar. 
Mijn streven is om in 2017 weer regelmatig een blogje te posten.....


Vandaag laat ik jullie enkele productfoto's zien die ik vanmiddag heb gemaakt van de brocante spullen die nu vers in mijn (web)winkel staan.


Onder andere een productfoto van een oud perronmandje...










Het mandje doet het ook goed met een shabby linnen doek er in. 

De doek is ook verkrijgbaar in onze (web)winkel.



Een oud koffertje gemaakt van hout...









Een oud klein shabby koffertje met een slangenleer print.








Een leuk detail is het ingezette stukje op het deksel.

Waarschijnlijk ooit uit armoede op deze manier gerepareerd...



Een prachtig oud heiligenbeeld...


in de originele kleur...


Zo mooi en lief....



Tot slot het totaalplaatje van de (web)winkel aanvulling.


Ik wens jullie een hele mooie avond toe.

Tot de volgende post!

Liefs, Geartsje