dinsdag 21 juni 2016

PROJECTJE (1)

Vanmorgen met een projectje bezig geweest wat ik steeds maar aan het uitstellen was.




Ooit.....in een ver verleden heb ik deze oude ladenkast gekocht van een handelaar.

De kast stond na aankoop wel meer dan 20 jaar in onze schuur.

 En heeft jaren zijn dienst bewezen als gereedschapskast voor manlief.





Eigenlijk vind ik het nu wel zonde om de kast te voorzien van een lik verf.

Maar wat ik met de ladenkast voor ogen heb, is een geverfde kast praktischer. En op de plaats waar de kast een nieuw plekje krijgt, komt een witte kast ook mooier uit.




De ladenkast  is nu nog in een mooie oude shabby staat.
En dat heeft ook wel weer z'n charme!




...Toch de knoop door gehakt en de kast al deels geverfd!




Morgen ga ik weer verder met m'n "projectje".
En laat ik jullie het eindresultaat zien.

Liefs, Geartsje