woensdag 22 april 2015

MANNEQUIN OPPIMPEN....

Buiten in het zonnetje ben ik, afgelopen weekend, weer eens heerlijk aan het knutselen geweest...




Ik heb nog het één en ander aan werkstukken staan, van uit de tijd toen ik nog workshops groendecoraties gaf.

Deze MANNEQUIN is er 1 van. 

Destijds zag ze er prachtig uit, maar nu raakte ze toch aardig in verval...




Het corsetje hing deels los...




Ook de rok van horrengaas hing er maar wat troosteloos bij...




Dus....ging ik aan de slag!




In de wintermaanden had ik al wat gesnoeide berkentakken verzameld, om daar weer een mooie volle rok voor de mannequin van te maken...




Het horrengaas kon ik weer hergebruiken...




Ook het corsetje heeft het door de jaren heen, in weer en wind, goed overleefd!

Alleen de loden bandjes moesten weer worden vastgezet aan het lijfje.




Aan het corsetje moet ik rondom onderlangs nog een paar twijgen naaien.
En nog iets recht trekken tot 1 lengte.

Een leuk klein klusje voor in het aankomende weekend!




De "MANNEQUIN" kan er zo weer jaren tegenaan!!!



Liefs, Geartsje